DEMOMEES: Kingdoms of Amalur: Reckoning

teisipäev, 14. veebruar 2012



Esimesed hetked KoA:R seltsis tundusid tuttavana - justkui ma oleksin kunagi varem midagi sellist mänginud. Mõtlesin, vaagisin, uurisin ja puurisin, vaatasin oma mänguriiulisse ning jõudsin järeldusele - Kingdoms of Amalur on nagu kokteil, millesse on segatud God of War'i hack 'n slash elemendid ning paras törts Skyrim'i ja Dragon Age'i RPG vilju. See aga ei ole tingimata halb asi, sest iga minut, mis ma selle demo seltsis veetsin, oli lõbus ja mul oli raskusi, et pult maha panna, isegi siis kui mul reaalselt oli vaja mängimine lõpetada ja välja päris eluga tegelema minna. Eelneva teksti põhjal võib järeldada, et kokku on segatud üpriski huvitav kompott hea mängitavusega. Graafiline pool tundub jäävat pisut kahvatumaks, kuid suuremahuliste RPG mängude puhul tundub see olevat tüüpiline ning samas ka andestatav. Samas, midagi jäi nagu painama...tõenäoliselt saan ma sellest aru siis, kui mäng kodus riiulis teiste eelnimetatud isendite kõrval koha leiab.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tere!

Ei tea kes teil seal käsutab ja juhib, nii et kirjutan kommentaaridesse. Kas te oleksite huvitatud STALKER:Shadow of Chernobyl mänguarvustusest?

ruut ütles ...

Tervist,

eks ikkaz kulub marjaks ära. Saada arvustus näiteks meie meili peale - mangumaania@gmail.com

 
Mängumaania © 2012 | Designed by Bubble Shooter, in collaboration with Reseller Hosting , Forum Jual Beli and Business Solutions