Command & Conquer : Renegade

neljapäev, 20. august 2009

Mängin platvormil: Microsoft Windows (XP)
Saadavus teistel platvormidel: Puudub

Ausalt öeldes ei mäleta ma, et Command & Conquer : Renegade oleks mingisugust erilist vastukaja saanud või et sellel oleks kiiruga suur fännibaas arenenud, sest kui see 2002 aastal välja tuli olid kõik jätkuvalt Red Alert 2 hulluses ja nõnda jäi see first person shooter üsna tähelepanuta, küll aga kiideti professionaalsetes arvustustes rohkesti mängu tugevat multiplayer tuge. Kuna mul endal Westwoodi online component rumala peaga installeerimata jäi pole jõudnud mängu võrgus proovida (ja kahtlen sügavalt, kas keegi seda tänapäeval üldse aktiivselt mängib), kuid seda võin küll julge südamega öelda, et isegi single playeris on mängul üllatavalt palju sarmi. Ajutööd pole siin eriti vaja - kõik on üsna harilik run & gun.
Ma pole kahjuks Command & Conquer maailmaga kuigi kursis, seega jäigi veidi arusaamatuks kuidas mäng sellesse universumisse täpselt sisse sobitub, aga senikaua kuni saan peategelase Havoc'iga punases riietuses sõdureid maha nottida ja vahepeal tankiga sõita ning asju õhku lasta olen sama rõõmus kui laps Kalevi kommipoes. Mängus on ümbruskond väga mõnusalt üles ehitatud ja paugutamine on üllatavalt erutav. chanel handbags Vanasti nooremana olin pigem analoogiliste shooterite suur fänn ja nüüd eelistan ajutööd nõudvaid pelasid kuid Renegade, mille kallal hetkel ragistan, on tõepoolest täitsa kaasahaarav ja muhe põmmutamismäng.
Küll aga nuriseks selle üle, et mäng nii lihtne on: ronid mängu alguses näiteks tanki ja sulle antakse 100 kahurit ning kui elusid korjad, siis lähevad need kõik täis ja hiljem spawnib see elude pakk samasse kohta veel paar korda uuestigi, ja ma ei räägi kõige lihtsamast vaid keskmisest raskustasemest!


Gameplay video

8 kommentaari:

paranoiadisco ütles ...

Kusjuures, seda on eriti lahe siis mängida, kui oled juba C&C: Tiberian Sun'i näppinud. Täpselt samad üksused on vastu ja saad ehitatavaid majasid ka seestpoolt külastada.

See MP tugi võib samas päris huvitav olla. Mäletan, et see oli umbes nagu strateegia osa aga esimese mängija vaatepunktist.

Unknown ütles ...

See mäng on nagu ebaintelligentne Deus Ex. Mulle sobib. :D

raidoukuzunoha ütles ...

Fännid on samal mootoril (või vähemalt väga sarnase ülesehitusega) loonud ka vabavaralise versiooni Red Alert'i universumis. Täpset nime ei tea, kuid googeldades peaks kätte saama. Mingi Path Beyond oli vist. Ainult mitmikmänguga.

Ralf, oled Deus Ex'i mänginud? Läbi ka teinud?

Unknown ütles ...

Deus Ex'i tegin kuskile poole peale.

paranoiadisco ütles ...

Selle jutu peale panin kohe Deus Ex'le käpa peale - oligi teine kahtlaselt juba unustustehõlma vajunud. Tea, kas nad sellele mingit uut osa ei plaani teha? Teine oli küll pask, mäletan.

Valdars ütles ...

Mingi aasta või kaks tagasi sai see mäng kasutatud kujul soodsalt ära ostetud ning ka MP proovitud, vähemalt tollal veel mängijaid jagus. Ja oli tõepoolest väga mõnus. Kuigi maju ehitada ei saanud strateegilisi elemente jagus.

raidoukuzunoha ütles ...

@ paranoiadisco: Jep, Deus Ex 3 on vist praegu tegemisel, nii nagu Thief 4'gi. :)

Unknown ütles ...

Mäletan, et Deus Ex'i training võttis juba tunni.

 
Mängumaania © 2012 | Designed by Bubble Shooter, in collaboration with Reseller Hosting , Forum Jual Beli and Business Solutions